logo obrazekDolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

  • A
  • A+
  • A++

Aktualności DOW NFZ

Drukuj
   

Aktualności dla pacjenta, ubezpieczonego

Sala Obsługi Klientów NFZ we Wrocławiu zmienia lokalizację

2021-10-15

   

Aktualizacja: 3.11.2021

Nowa Sala Obsługi Klientów Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ jest już otwarta.

Przez ostatnie 18 lat  sala funkcjonowała w budynku przy ul. J.W. Dawida 2 we Wrocławiu. Teraz przeniosła się do biurowca przy ul. R. Traugutta 55.

Sala przy ul. Dawida 2 zostanie wkrótce zamknięta.

Nowe miejsce to 11 wydzielonych stanowisk do obsługi bezpośredniej klientów, w tym stanowisko z udogodnieniami dla osób ze specjalnymi potrzebami, m.in. pętlą indukcyjną dla niedosłyszących oraz blatem o regulowanej wysokości, który ułatwi kontakt osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.

Oprócz tego w sali przy ul. Traugutta 55 znajdują się także pokoje do rozmów z klientami w sprawach wymagających zapewnienia intymności oraz stanowisko komputerowe do dyspozycji klientów.

Na wszystkich czeka rozbudowana strefa profilaktyki, gdzie uzyskamy informacje o zdrowiu i otrzymamy praktyczne porady ekspertów. Kącik dla dzieci i osobny pokój dla opiekuna z dzieckiem ułatwią załatwianie wszelkich niezbędnych spraw rodzicom maluchów.
Na wizytę w nowej Sali Obsługi Klienta będzie można też umówić się on-line, wybierając odpowiadający nam dzień i godzinę.

Podczas rozmowy z doradcą klienta m.in:

  • otrzymamy Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego,
  • potwierdzimy Profil zaufany,
  • wyjaśnimy status ubezpieczenia,
  • zawrzemy umowę dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego i uzyskamy informacje o zasadach udzielania świadczeń,
  • uzyskamy informacje na temat skierowania na leczenie uzdrowiskowe,
  • potwierdzimy zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne,
  • otrzymamy i potwierdzimy formularze UE/EFTA

Aby obsługa osób ubezpieczonych była jak najsprawniejsza, w tym samym budynku przy ul. Traugutta 55 mieścić się będzie także m.in. Wydział Współpracy Międzynarodowej oraz Dział Sanatoryjny DOW NFZ.

WAŻNE: Obsługa bezpośrednia klientów odbywa się w reżimie sanitarnym, dlatego należy pamiętać o:

  • zasłonięciu ust i nosa,
  • dystansie społecznym,
  • zdezynfekowaniu rąk.

Jednocześnie zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod całodobowym, bezpłatnym numerem: 800 190 590, a także mailowego pod adresem: kancelaria@nfz-wroclaw.pl

Anna Szewczuk-Łebska
Rzecznik Prasowy

  .